Search
รายละเอียดสินค้า
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
1/2
#MCLANEE
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
รับประกันสินค้าของแท้ 100%
ราคาสินค้า
฿ 2,300
จ่ายตอนนี้
฿
2,150
จ่ายคืนทีหลังด้วยแต้ม
฿150
ระยะเวลาจ่ายคืนภายหลัง
1เดือน
ได้รับ
แต้มสะสม 430 บาท
ชำระเงินตามยอด"จ่ายก่อน" และชำระยอด
"ผ่อนคืนด้วยแต้ม" ที่เหลือด้วยแต้มสะสม
การจัดส่ง
การจัดส่งเป็นรายบุคคล540บาท
สินค้าส่งจากไทย - จัดส่งกรุงเทพและใกล้เคียง 2-3 วัน พื้นที่อื่นๆ 3-5 วัน
สินค้าส่งจากเกาหลี - จัดส่งกรุงเทพและใกล้เคียงใน 7 วัน พื้นที่อื่นๆ 10-15 วัน
ข้อจำกัดในการซื้อ
สูงสุด 5 ชิ้นต่อตัวเลือก
แชร์สินค้านี้
ยืนยัน

[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag


- ขนาดกลาง กระเป๋ารายวัน

- พื้นที่จัดเก็บภายในแบ่งออกเป็น 3 ส่วน

- กระเป๋าสะพายโซ่ที่สามารถเปลี่ยนจากกระเป๋าไหล่เป็นกระเป๋าข้างได้อย่างง่ายดาย




ประเภทผลิตภัณฑ์ : กระเป๋าผู้หญิง

สี : Silver

ขนาด : Width 30.5cm, Height 19cm, Depth 15cm, Shoulder strap length 28cm, Cross strap length 49cm

บริษัทผู้ผลิต : FORIC Co., Ltd.

ผู้จัดการ A/S และหมายเลขโทรศัพท์ : MCLANEE / +82-31-515-7609 / [email protected]

ประเทศที่ผลิต : เกาหลี





[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver   +GIFT
 

[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver
[MCLANEE] Bronn shoulder and cross bag - Silver






มาตรฐานการประกันคุณภาพ - 6 เดือนนับจากวันที่ซื้อ

คำถามเกี่ยวกับ A/S - [email protected]


ข้อควรระวังในการจัดการ

* เก็บรักษารูปร่างของผลิตภัณฑ์เมื่อเก็บรักษาและระวังไม่ให้มือจับหรือสายรัดไหล่กดและเก็บไว้ในที่ที่อากาศไหลผ่านหรือไม่มีความร้อน

* เมื่อทำความสะอาด โปรดแตะเบา ๆ แล้วเช็ดด้วยผ้าแห้งเนื้อนุ่ม

* กรุณาอย่าซักแห้งหรือซักเครื่อง

* เนื่องจากธรรมชาติของวัสดุ หากคุณถูเป็นเวลานานหรือสวมเสื้อผ้าสีเข้ม เช่น ยีนส์ สีย้อมอาจทำให้หนังเปื้อนได้

* ในกรณีที่มีการปนเปื้อนต้องกำจัดออกทันที คราบอาจยังคงอยู่หากปล่อยทิ้งไว้โดยไม่มีใครดูแล




 
รีวิวสินค้า
    ให้คะแนน
  • หากแนบรูปภาพจะได้รับแต้มเพิ่ม 116 บาท
  • ข้อความที่ไม่เกี่ยวข้องกับสินค้าอาจถูกลบได้ทุกเมื่อ
กรอกชื่อสินค้า
  • บทความที่ไม่เกี่ยวข้องกับสินค้าสามารถลบออกได้ตลอดเวลา
ข้อมูลผู้ขาย
ชื่อผู้ขาย
FORIC
เบอร์ติดต่อผู้ขาย
031-515-7609
การซื้อ/จัดส่ง ※ หากรายละเอียดสินค้าถูกระบุในข้อมูลสินค้า จะใช้ข้อมูลนี้เป็นหลักแทนข้อมูลด้านล่าง

-การจัดส่งสินค้าในประเทศเกาหลี 


① สินค้าที่ถูกส่งออกจากเกาหลี ระยะเวลาจัดส่งจะใช้เวลาประมาณ 10-14 วัน (ไม่รวมวันหยุดสุดสัปดาห์/วันหยุดราชการ) 


(ทั้งนี้ วันจัดส่งอาจแตกต่างกันขึ้นอยู่กับสถานการณ์ท้องถิ่น) 


② การส่งอาจล่าช้าขึ้นอยู่กับสถานการณ์ของผู้ขาย/ผู้จัดส่ง 


③ สินค้าอาจหมดหรือมีการผันผวนของราคาหลังจากสั่งซื้อทางบริษัทจะติดต่อลูกค้าเป็นรายบุคคลเมื่อสถานการดังกล่าวเกิดขึ้น 


④ ราคาสินค้าเป็นราคารวมภาษีมูลค่าเพิ่มแล้ว 


(แต่หากสินค้าจัดส่งจากต่างประเทศมี ราคาสินค้า+ค่าขนส่ง+ค่าประกันภัย เกิน 1300-1500 บาท จะเกิดภาษีศุลกากรขึ้นได้) 


⑤ สินค้าที่ส่งตรงจากต่างประเทศก่อนการขนส่งสามารถยกเลิกได้ แต่หากจัดส่งออกจากประเทศเกาหลีแล้วจะไม่สามารถยกเลิกได้ 


⑥ ในกรณีที่สินค้ามีปัญหาหรือข้อบกพร่อง หากแจ้งยืนยันภายใน 7 วันนับจากวันที่ได้รับสินค้า สามารถคืนเงินหรือเปลี่ยนสินค้าใหม่ได้ 

การซื้อ/จัดส่ง ※ หากรายละเอียดสินค้าถูกระบุในข้อมูลสินค้า จะใช้ข้อมูลนี้เป็นหลักแทนข้อมูลด้านล่าง

1. Address for returns and exchanges:

- [02055] CJ Logistics Jungnang Agency (FORIC Co., Ltd.), B-606, 40-36, Sinnaeyeok-ro 3-gil, Jungnang-gu, Seoul, Republic of Korea



2. Requirements:


Please take into consideration that we only accept qualifying returns but not exchanges. Refunds are issued once the returned products clear our inspection.


1) An item is eligible for cancellation if:

-you posted a Return request within 24 hours of payment and your order is still under “Pending” status (if your order is under “Preparing Shipment” status, please contact our customer service center) or

-the order is delayed for more than 10 days since payment and you have not received any notification regarding the delay; or

-the ordered item is out of stock.



2) We accept return(s) if:

-you receive a product different from your order; or
-you receive a defective product.

**Return Instructions

(1) Post a return request on our Return forum within 7 days of receipt. You are required to attach the photos of the received product(s) and include the item code, the order number, and the reason for the return.

(2) A customer service representative will be in contact to assist you by email. ([email protected])

(3) Items returned must be in their original condition, which includes tags and any packaging. Also, you need to include a note of your order number, name, and user ID.

*Please be advised that returns are accepted ONLY IF you followed the instructions above and your return request has been approved by our staff. Returns that are shipped to us without any prior consent are not accepted.

*Please note that EVEN the defective/incorrect item(s) must be returned with all of the tags and labels intact. The item(s) must be sent in their original packaging and unworn.

*Please include all contents of the original package and free gifts (if applicable) in your return packaging.

* Shipping fee for any return caused by our fault will be paid by the company. However, if EMS’ cash on delivery is not possible then you can scan the return receipt and either mail it with the item to return or post an image of it on the forum. The shipping fee will be refunded once the returned item has arrived.



การซื้อ/จัดส่ง ※ หากรายละเอียดสินค้าถูกระบุในข้อมูลสินค้า จะใช้ข้อมูลนี้เป็นหลักแทนข้อมูลด้านล่าง

1) We do not accept return(s) if:

-you are returning the items just because you changed your mind (on size, color, etc.)
-the products are damaged due to your mishandling
-your return request is not approved by our staff

The following items are not considered defective:

* Items that are originally manufactured without tags or labels
* Items with creases that may have been made while shipping
* Items with unsatisfactory/incomplete finish due to mass production

2) If there is a missing item from your order:

*Contact our customer service center by phone or by forum (if you cannot reach us by phone) within 1 day of delivery.
*Please keep all contents of the original package including packaging material (boxes, plastic bags etc.) with you until you are instructed otherwise.

Please note that we may not be able to process the refund for your missing item if you lose or damage any packaging material. 


If you have any further questions, please contact us by email. ([email protected])